La Diputación de A Coruña pondrá en marcha de nuevo, esta Semana Santa, un servicio de atención a los visitantes y autobuses en el Mosteiro de Caaveiro, en las Fragas do Eume.
La iniciativa está impulsada por el área de Patrimonio. Su responsable, Xosé Penas, explica que “é un dos elementos que compoñen o conxunto de recursos patrimoniais do organismo provincial e que, polo tanto, cómpre poñer en valor”.
En este sentido, apunta que se trata “dun enclave que non só ten un importante valor por si mesmo grazas ás súas edificacións con orixe no século X, senón tamén pola súa contorna natural”.
Así las cosas, el complejo se podrá visitar de manera gratuita desde la jornada de este viernes hasta la del próximo lunes 21 de abril. El horario de recepción será de 11.00 a 14.30 horas y de 15.30 a 19.00 –todos los días–.
En cuanto al servicio de transporte, el organismo provincial ofrece la posibilidad de acercarse hasta el monasterio desde el Centro de Interpretación de Pontedeume, también sin coste alguno.