Los resultados obtenidos por Ferrol en Común –que ha perdido un edil en la corporación– son analizados por el portavoz y candidato Jorge Suárez en un contexto “difícil”, en el que “conseguimos manter a dignidade”.
Suárez recordó que las Mareas quedaron casi desaparecidas y que, en el caso de Ferrol “esa división da esquerda, tanto a que ten representación como a que non, pasou factura durante o mandato”. Lo que toca ahora, indicó, es “reconstruir o espazo e facer unha oposición da que poidamos sacar rédito dentro de catro años e comezar xa a explicar as nosas propostas”.
Suárez considera que con una mayoría absoluta, “temos que ser canalizadores do que a cidadanía está a demandar”. En este sentido, aseguró que “estaremos a facer o noso traballo institucional nas comisións e plenos pero tamén hai que estar na rúa e explicar ás personas que nos votaron e ás que quedaron na casa a nosa forma de facer política”.
De cara a la nueva convocatoria electoral, reconoce que la noticia los coge “un pouco a contrapé”, en relación a la propuesta “Sumar”, que lidera la ferrolana Yolanda Díaz, y por la que muestra afinidad desde Esquerda Unida, porque “hai xente que aínda non está conectada e hai que correr moito para facer fronte ao órdago de Pedro Sánchez, que parece querer reinstaurar o bipartidismo armónico”.