El Bloque Nacionalista Galego de Ferrol organizó ayer un reparto de octavillas en las que anima a la ciudadanía a comprar en el comercio local. “Mellor local, mellor galego” es, un año más, el eslogan de una campaña con la que anima a consumir productos de proximidad en los pequeños establecimientos de la urbe.
“O noso país”, aseguró el portavoz del grupo municipal nacionalista, Iván Rivas, “ten grandes potencialidades tanto en producción como en calidade, pero tanto a Xunta como o Concelo deberían comprometerse para que cheguen aos veciños, asumindo que é necesario recuperar a rúa para a xente e facilitar o acceso ao comercio de proximidade”.
En ese sentido, Rivas señaló que es “vital a potenciación e mellora” de los mercados municipales que existen, aunque criticó que “a día de hoxe, tanto o da Magdalena como o de Recimil ou o de Caranza presentan múltiples deficiencias que deben ser solucionadas para fomentar este servizo fundamental de venda de produto do día”.
Por otra parte, el portavoz nacionalista cree que debe limitarse la construcción de grandes superficies en la ciudad, por lo que invita al gobierno municipal a “desbotar a posibilidade de levantar o centro comercial planeado para o Sánchez Aguilera que, de levarse adiante, non vai ir máis que en detrimento do comercio local.
Iván Rivas apunta además que la ley de comercio autonómica debería regular horarios y periodos de rebajas para “impedir competencias desleais” de todo tipo.