La oposición reclama un alcalde a tiempo completo y Mato acusa a Rey de “fraude á cidadanía”

La oposición reclama un alcalde a tiempo completo y Mato acusa a Rey de “fraude á cidadanía”
Rey Varela y Mato, en una reunión en junio para tratar el traspaso de poderes I JORGE MEIS

La designación de José Manuel Rey Varela, recién nombrado alcalde de Ferrol, como senador despierta desconfianza en la oposición, que fue ayer crítica con esta decisión, con la reacción más dura procedente del Partido Socialista. Rey explicaba esta semana que no asumirá más responsabilidades que la de acudir a las sesiones plenarias y que cobrará su salario de la Cámara Alta y no del Concello (ambos sueldos son incompatibles por ley). Su insistencia en que esta tarea no le quitará ni un ápice de dedicación a Ferrol no ha convencido a Ángel Mato, quien también fue senador –en su caso, electo–, puesto al que no volvió a presentarse para así optar a la Alcaldía. 


Con la autoridad de haber estado en ambos lugares, el actual portavoz socialista califica la decisión como “grave erro” y acusa a Rey Varela de faltar a su palabra y de perpetrar un “fraude á cidadanía”. “O seu ferrolanismo durou escasamente un mes”, apunta en un comunicado de prensa. “Esta é unha traición clara aos ferroláns e ferrolás” que, para los socialistas, estaba planificada, y que demuestra “unha vez máis, que non quería ser alcalde”.


Considera Mato que es difícil compaginar los dos puestos y que “Ferrol necesita atención a tempo completo, adicación as 24 horas dos sete días da semana”, y la marcha al Senado “impide poder facelo”. Critica además que Rey Varela asegure que solo acudirá a los plenos, “polo que se vai unicamente a darlle ao botón e non cumpre coas obrigas que lle son encomendadas ao ser senador por designación autonómica”. 

 

Mato: O seu ferrolanismo durou escasamente un mes. É unha traición clara aos ferroláns e ferrolás


Además, lamentan los socialistas la imagen que se transmite de la actividad política, con un comportamiento “que dá argumentos ás persoas que defenden que a política é tan só un medio para acceder a un soldo” y le piden al regidor que aclare si va a cobrar la asistencia a los plenos o a las juntas de gobierno en Ferrol.

 


Conflicto de intereses 


El BNG muestra su preocupación por las posiciones que mantendrá el senador en relación con aspectos que tengan que ver con la ciudad y que puedan estar en contradicción con la postura oficial de su partido. “Tendo en conta o comportamento dos senadores do Partido Popular no pasado, votando en contra dos intereses desta cidade en numerosas ocasións, é unha moi mala noticia que o alcalde de Ferrol se someta de forma voluntaria  á disciplina e aos intereses do seu partido en Madrid”, asegura el portavoz nacionalista, Iván Rivas. Esto, afirma, “impedirá que poida enfrontar coas mans libres moitos dos graves problemas que ten esta cidade”.

 

Rivas: "É unha moi mala noticia que o alcalde de Ferrol se someta á disciplina e intereses do seu partido en Madrid"


Reclama el BNG un “alcalde a tempo completo que non teña que repartir o seu tempo e adicación a Ferrol coa defensa dos intereses do Partido Popular en Madrid”.

 

 

Reforma necesaria


Ferrol en Común reclama una revisión en profundidad del sistema parlamentario, “pois a Cámara Alta a día de hoxe ten un papel máis simbólico que real” y critica el modelo de designación autonómica, “sen ningún tipo de mandato democrático popular”.

 

FeC: "Desexamos que esta etapa non supoña a súa ausencia por asuntos que non sexan os locais"


En el caso concreto de Rey Varela, desean “que esta etapa que abre o actual alcalde non descoide os intereses dos ferroláns e ferrolás e que non supoña a súa ausencia na nosa cidade por ocuparse doutros asuntos que non sexan os locais”. Ferrol necesita, dice la formación que lidera Jorge Suárez, “un compromiso político forte e a tempo completo”.

La oposición reclama un alcalde a tiempo completo y Mato acusa a Rey de “fraude á cidadanía”

Te puede interesar