El grupo municipal del PSOE de Ferrol denunció ayer que el Centro de Día del barrio de Caranza, dependiente de la Xunta, lleva todo el invierno sin sistema de calefacción. Por medio de un comunicado, los socialistas afean a la administración autonómica la falta de “medidas urxentes para solucionar o problema”, al tiempo que acusan al alcalde, José Manuel Rey, de “non preocuparse” por esta coyuntura.
En este sentido, la formación afirmó que la única respuesta que se ha dado a esta situación fue la instalación de cuatro radiadores “e agrupar ás persoas maiores e con patoloxías no único espazo onde os colocaron, deixando o resto do edificio en condicións xeadas”. De este modo, el grupo municipal critica que esta solución resulta “insuficiente” y que “vulnera o benestar e a dignidade dos usuarios”.
La formación, asimismo, exige al regidor ferrolano que “xestione con urxencia” ante la administración autonómica una solución para las instalaciones de Caranza. “Non é aceptable que en pleno inverno se tolere unha situación que pone en risco a saúde das persoas usuarias e demostra unha absoluta falta de previsión e compromiso por parte do goberno galego”, aseveraron.
Por último, los socialistas expresaron su “solidariedade” con los usuarios y familias afectadas, así como los trabajadores del centro de atención, “que están facendo todo o posible para mitigar as consecuencias desta irresponsabilidade”.