Este diario se puso ayer en contacto con la Consellería de Economía e Industria para pulsar su valoración sobre la resolución de la convocatoria “Reindus” para las comarcas de Ferrol, Eume y Ortegal, que ha dejado este año sin consignar la totalidad del presupuesto, 45,7 millones de euros. Desde el departamento que dirige Francisco Conde se recordó, al respecto, que la administración gallega “ten mantido unha estreita colaboración co Ministerio de Industria para procurar a flexibilización de requisitos, a mellora das condicións dos préstamos e a ampliación dos prazos de presentación, ademais dos instrumentos e servizos de asesoramento ás empresas”.
La Consellería recuerda que dicha colaboración se mantuvo también en este año 2015 y constata que “a xuízo da comisión de avaliación, as dúas solicitudes presentadas non cumprían os criterios técnicos ou financeiros de viabilidade previstos nas bases” del programa, que gestiona el Ministerio de Industria.
Pese a eso, se indica que “a Xunta mantén a máxima vontade de colaboración co Goberno do Estado para avaliar os resultados do programa Reindus nas comarcas e para procurar que as empresas que decidan investir nelas poidan seguir contando no futuro co mellor marco de apoio aos investimentos”.
El director del Igape, Javier Aguilera, y la directora del Plan Ferrol, Natalia Barros, participaron el 10 de febrero de este año en la presentación de la convocatoria, que se realizó con la participación de un representante del Ministerio y en presencia de un centenar de empresarios.