El Ayuntamiento de As Pontes izó este martes la bandera azul en la playa del lago del municipio. Se trata, tal y como recuerda el consistorio, de un galardón que concede anualmente desde 1987 la Fundación para la Educación Ambiental a puertos y arenales que reúnen en sus instalaciones una serie de condiciones ambientales.
En el acto tomaron parte la edila de Turismo, Elena López; el concejal de Medio Ambiente, Roberto Rivera y el presidente de la entidad sin ánimo de lucro Adeac –responsable en España de los programas internacionales de la citada fundación–, José Palacios.
“Por cuarto ano consecutivo acadamos este distintivo que para nós supón unha ilusión enorme, por ver o froito do traballo feito durante todo este tempo. Tamén un reto, xa que o noso obxectivo é seguir mellorando os servizos e a conservación do entorno da praia”, aseveró López.
Por su parte, Rivera destacó “o gran traballo e o gran esforzo da cidadanía ao longo destes últimos anos xa non só coa praia, senón co entorno; por iso hay que agradecerlle aos veciños e veciñas o coidado que teñen para manter esta zona limpa de lixo”.