El Ayuntamiento de Cabanas anunció en las últimas jornadas su apuesta por el compostaje. “Por iso continuamos coa campaña de implantación e sensibilización da compostaxe doméstica, mediante a distribución de sistemas de composteiros individuais”, explicaron desde el gobierno municipal a través de la web oficial.
Se trata de una iniciativa que ya han puesto en marcha en muchas otras localidades de las comarcas y que en el concello cabanense supone, hasta el momento, el despliegue de 86 recipientes que ya han sido instalados. “Neste proxecto executaremos un novo subministro”, aseveró el ejecutivo local.
Así las cosas, se prevé que a lo largo del presente ejercicio 2024 se instalen 90 nuevos “composteiros” domésticos y 297 actuaciones de formación, difusión y seguimiento de cada uno de los proyectos individuales.
“Ao final desta campaña, coas 165 instalacións de composteiros individuais previstas esperamos chegar a un total de 81,18 toneladas de biorresiduos tratadas cada ano. Segundo o estudo realizado pola Fundación Biodiversidad, a compostaxe supón un aforro de 46 kilos por tonelada, polo que nestas accións aforraremos arredor de 3,73 toneladas de gases de efecto invernadoiro ao ano, mostrando unha vez máis o compromiso do Concello de Cabanas coa sotenibilidade e responsabilidade medioambiental”.
Este programa cuenta con la financiación del Fondo Europeo, por medio de los fondos Next Generation.