El candidato a la Alcaldía de Ferrol, Jorge Suárez, acompañado de otros miembros de su lista electoral viajaron ayer a A Coruña en tren, en un acto reivindicativo para demandar un “tren digno”. Miembros de la Marea Atlántica los recibieron en la ciudad herculina, apoyando esta misma reivindicación.
El viaje tuvo una duración de hora y media para recorrer los 53 kilómetros de separación entre ambas localidades, con un recorrido que se detuvo en Betanzos, donde tuvieron que coger otro tren para continuar el viaje. Por situaciones como esta, desde FeC consideran imprescindible “unha fronte común con todos os axentes implicados e levar ante o Ministerio un proxecto, porque canto máis forte sexa o tecido que a demanda, máis fácil é que a obra se execute”.
Suárez apuntó, además, que una buena conexión entre ambas localidades podría ayudar a fijar población en Ferrol “onde os prezos da vivenda aínda non se están a resentir acuciadamente”. También las relaciones empresariales y económicas se verían potenciadas, apuntó el candidato a la Alcaldía, “polo simple feito de contar cunha conexión que facilite a unión de ambas cidades”.
Suárez recordó que el bypass de Betanzos sigue “en punto morto” y que con esa inversión el viaje se reduciría a 45 minutos “competindo así coa autoestrada”.
La línea férrea, recuerdan desde la Marea y FeC, data de 1913 y desde entonces no ha recibido ninguna mejora significativa. Un informe técnico del Eixo Atlántico, realizado por el catedrático Miguel Rodríguez Bugarín, reclama ya desde 2015 la actualización del trazado, “pero Adif e o Estado fixeron caso omiso”
“É unha vergonza que a única forma eficiente de viaxar entre A Coruña é Ferrol sexa a autoestrada. Falamos de dúas cidades cunha forte relación histórica, unidas polo golfo Ártabro, que se beneficiarían moito dunha conexión ferroviaria digna. O transporte por ferrocarril é básico para os ecosistemas urbanos sostibles e para que a área metropolitana da Coruña reforce a súa relación económica co norte da provincia”, declaró Xan Xove.