La concejala de Política Social e Inclusión, Rosa Martínez Beceiro, se trasladó ayer a la oficina de turismo del puerto, desde donde animó a los 23 participantes de la “Andaina Intercultural e Interxeracional do Camiño Inglés desde Ferrol a Neda”, que se desarrolló a lo largo de la jornada.
“O obxectivo desta iniciativa é propiciar un encontro entre mozos e mozas de 12 a 16 anos seleccionados por Secretariado Xitano de Ferrol, así como técnicos da entidade, con persoas maiores de 55 anos do voluntariado municipal”, como indicaron desde el Concello.
Desde la administración local recuerdan que “é necesario crear espazos de encontro para promover intercambios de experiencias que fomenten a creación dunha rede solidaria e de apoio”, como subrayó Martínez Beceiro.
Además, la responsable de las políticas sociales del Ayuntamiento recordó que “Ferrol forma parte da Rede de cidades amigables coas persoas maiores, un proxecto promovido pola Organización Mundial da Saúde”, y puso de manifiesto que las personas mayores “son un gran referente para os máis novos pola súa experiencia e coñecementos e esta actividade é importante para eles e para os rapaces que participan nela, xa que aprenderán os uns dos outros”.
La marcha, organizada por el Consistorio, a través de la concellería de Política Social e Inclusión y la de Turismo, contó con la colaboración de una licenciada en Geografía e Historia que aportó sus conocimientos sobre el terreno durante el recorrido hasta Neda, de unos 15 kilómetros