El Concello de Ferrol denunció ayer nuevos daños como efecto del vandalismo en Aquaciencia tras su reciente “reparación integral” hace apenas unas semanas. Fuentes municipales lamentaron estos hechos y señalaron que los desperfectos se produjeron “elementos que acababan de ser reparados facía días e que estaban en perfecto funcionamento”.
Así, se detectaron daños en la Fuente de Herón, con la rotura de dos depósitos de metacrilato –uno de ellos aparecía tirado en el suelo con la maroma de agarre del transbordador atada–.
“Este enxeño xa foi vítima da última rotura de inventos que sufriu o parque, que seguen a perpretarse. Tamén atopamos roto o timón da nora manual.”, señalaron.
Por todo ello, el Concello quiso hacer un llamamiento “á responsabilidade cívica e á colaboración cidadá para denunciar estes feitos e aos seus responsables, porque están a estropear un patrimonio colectivo, que hai que repoñer con recursos públicos, e a destrozar un dos espazos didácticos da nosa cidade, concebido como un lugar para o lecer e a aprendizaxe”, insistieron las mismas fuentes.