Bajo el lema “entende o teu concello con pictogramas: accesibilidade cognitiva no Pazo da Cultura de Narón”, ya han comenzado los trabajos de instalación de 125 placas identificativas en la zona del auditorio y las escuelas del Padroado da Cultura. Se contó con el asesoramiento de la Rede de Accesibilidade Cognitiva de Fademga Plena Inclusión Galicia, Arasaac y la ONCE.
Así, a mayores del nombre de las estancias, aparecen el pictograma y su transcripción en braile, en un ejercicio que, como indicó la alcaldesa de la localidad, Marián Ferreiro, demuestra que “dende o goberno local continuamos traballando pola plena inclusión e así queda patente”, aseveró. Esta actuación se suma a otras iniciativas similares como las llevadas a cabo en la biblioteca municipal o en pasos de peatones en las inmediaciones de colegios.
Desde el gobierno local se destacó que “con este tipo de iniciativas as persoas con Trastorno do Espectro Autista, que procesan imaxes con maior facilidade, ou con algunha diversidade cognitiva recibirán unha gran axuda, moi necesaria para potenciar a súa autonomía e, ao tempo, para que a nosa cidade sexa cada día máis accesible e inclusiva, que é a finalidade deste tipo de actuacións”