El Plan Único de la Diputación invirtió 578 millones de euros y realizó 3.276 obras

El Plan Único de la Diputación invirtió 578 millones de euros y realizó 3.276 obras
El presidente de la Diputación, Valentín González Formoso I Cedida

La Diputación de A Coruña ha invertido, desde la creación en 2017 del Plan Único, un total de 578 millones de euros, destinando 345.897.327 euros a la realización de 3.276 obras en los municipios de la provincia.
Así lo anunciaron el presidente, Valentín González Formoso y el vicepresidente, Xosé Regueira, durante la exposición del balance de lo conseguido en los últimos años con el POS+. 


“O Plan Único da Deputación da Coruña é o maior plan de cooperación municipal de Galicia e un dos máis importantes de España”, indicó Formoso, apuntando a que en este tiempo el Plan se ha consolidado como “unha ferramenta indispensable para financiar obras e servizos públicos co obxectivo de mellorar a vida da cidadanía”.


Entre las obras financiadas con este programa se encuentran la construcción de parques infantiles; tareas de humanización de calles y espacios públicos; mejoras de centros educativos y deportivos municipales; creación de jardines y zonas verdes; trabajos de pavimentación; saneamiento y abastecimiento de agua en núcleos rurales o nuevos sistemas de alumbrado público.


Por su parte, Xosé Regueira anunció que en el pleno de marzo se incorporarán 42 millones de euros al Plan Único 2023, “o que o sitúa no horizonte dos 90 millóns, deixando para a corporación vindeira moitas facilidades para xestionar unha cantidade importante de recursos”.

 

Puestos de trabajo

Los responsables provinciales hicieron hincapié, asismismo, en la creación de empleo relacionados con este programa. “Falamos de máis de 3.000 contratos, o que significa moitísimos postos de traballo que grazas á Deputación se manteñen nas pequenas e medianas empresas, porque podemos dicir case con seguridade, que o 99% das obras están sendo executadas por empresas da provincia”.


“A min gustaríame recordar un dato que non é menor que é que a Xunta, con máis de 11.400 millóns de orzamento, a través do Plan de Contratación achégalle aos concellos pouco máis de 130 millóns de euros, mentres que desde a Deputación da Coruña, con  200 millóns escasos de orzamento, achegámoslle aos concellos ao redor de 100 millóns de euros, e eu creo que é para estar orgullosos”, añadió Regueira.

El Plan Único de la Diputación invirtió 578 millones de euros y realizó 3.276 obras

Te puede interesar