La CGT exige a Navantia que incorpore ya a la aspirante excluida del proceso selectivo en Ferrol

Invita a a la dirección de la factoría y a sus “sindicatos amigos” a “deixarse de manobras sucias”
La CGT exige a Navantia que incorpore ya a la aspirante excluida del proceso selectivo en Ferrol
Imagen de archivo de una movilización de la CGT | Jorge Meis

La CGT acusa a la dirección de Navantia y “aos seus sindicatos amigos” de proceder con “manobras sucias” en el caso de la aspirante excluida en su momento “por exceso de madurez y conocimiento personal” y le exigen que la contrate de inmediato tras superar el reconocimiento médico, que era, asegura la central sindical, la fase que le faltaba por superar.


“Cando en outono de 2023 saíu a sentenza condenando a Navantia a convocar á excluída para a ultima fase do proceso selectivo”, recuerda la CGT, el comité de empresa le exigió a Navantia “por unanimidade incorporar sen máis dilación á demandante”. 

 

 

Hace unos meses, a finales de 2024, el Supremo rechazó el recurso de Navantia y, tras adquirir la sentencia el carácter de firme, la parte social reiteró su exigencia. Con todo, la CGT considera que el grupo naval no solo “segue sen facer nada para cumprila”, sino que “recorreu aos seus sindicatos amigos para que lle axuden a incumprila”. 

 

"Contratala"

 

Señala el sindicato que el pasado 20 de diciembre tanto la empresa como MAS y CCOO “asinaron unha acta propoñendo que a compañeira excluída teña que desputarse unha praza coas 85 persoas desa convocatoria que non ingresaron en Navantia”.

 

 

“O que hai que determinar agora”, afirma, “é se unha das 42 prazas de dita convocatoria debeu ser para a excluída. E se a resposta é si, Navantia ten que enviala ao recoñecemento médico e, de superalo, contratala”.

 

Exclusión


La CGT dice que la propia acta del 20 de diciembre es “proba desa sucia manobra” porque “non diferencia entre os representantes da parte empresarial e os da parte social, e tampouco identifica o sindicato ao que pertencen”. Además, denuncia que tanto la empresa como los sindicatos MAS, CCOO y CIG “se negaron a que o delegado da CGT figurase na acta como participante de pleno dereito”.


Para la CGT, la razón del “xiro copernicano” de los sindicatos en los últimos meses puede deberse “a que teñen que pagarlle á empresa favores concedidos ou que sexa unha contrapartida a cambio de que a empresa lles siga botando unha manciña en futuros procesos de ingreso”. 

La CGT exige a Navantia que incorpore ya a la aspirante excluida del proceso selectivo en Ferrol

Te puede interesar