La dirección de Einsa Print, con base en As Pontes, comunicó hace unas horas formalmente a los representantes de los trabajadores que el expediente de regulación de empleo que van a activar afectará a 162 trabajadores en total, tanto de la planta pontesa como la que está ubicada en Madrid.
La empresa alega causas organizativas y productivas para justificar la medida y a la espera del análisis exhaustivo de la documentación trasladada esta mañana el comité reitera “o seu absoluto rexeitamento ao ERE e abordará co persoal as accións a levar adiante”, aseguran.
El comité de empresa subraya también que “unha empresa como Einsa, que recibiu máis de 50 millóns de euros en axudas públicas, non pode ter como primeira opción a destrución de 162 postos de traballo sen buscar nin negociar outro tipo de medidas alternativas”.
Por todo ello, desde el comité también reclaman a las administraciones públicas “que supervisen a utilización destes cartos públicos por parte da empresa, así como a súa implicación activa na procura de solucilóns que non supoñan deixar na rúa a case o 70% do actual cadro de persoal".
Asimismo, recuerdan que en las instalaciones de As Pontes trabajan en la actualidad 227 personas, “mentres que nas oficinas de Madrid só hai 15 empregados”. Por esta razón esgrimen que “aínda sen coñecer a afectación concreta en cada un dos centros, resulta obvio que o groso dos despedimentos se aplicará nas Pontes”.
Una vez iniciado el período de consultas por parte de la empresa, mañana a primera hora de la tarde está convocada una asamblea general de trabajdores para informar del ERE y acordar “as medidas que se van levar adiante en defensa da continuidade dos empregos”, aseguran desde el comité de empresa.