La candidata del Bloque Nacionalista Galego (BNG) a la Alcaldía de Narón, Olaia Ledo, abordó hoy durante un desayuno informativo con la prensa las propuestas de la formación de cara a los próximos comicios electorales que tendrán lugar el 28 de mayo.
Ledo compareció acompañada de varios integrantes de la lista electoral y aseguró que el 90% de las propuestas recogidas en el anterior programa de 2019 siguen siendo válidas. “Temos un proxecto claro, que pon ás persoas e ó seu benestar no centro, unha candidatura preparada para gobernar dende o día un que cheguemos ao executivo municipal”, afirmó Ledo.
La nacionalista hizo hincapié en las nuevas propuestas que ponen sobre la mesa. Entre ellas, apuestan por humanizar la carretera de Castilla. “Agora mesmo divide en dous a Narón. Separa barrios. O que queremos é que se una, incidindo nos espazos públicos coma un ben de primeira necesidade”.
Remarcó Ledo también la importancia de los servicios públicos, en el ámbito deportivo, cultural o en el apartado social. En este último, desde el BNG inciden en la situación del Servizo de Axuda do Fogar. “Temos tamén que pular pola residencia de maiores pública”.
La candidata a la Alcaldía remarcó que la marca del BNG se encuentra en estos momentos al alza, afirmando que es la única alternativa al actual gobierno municipal de Terra Galega (TEGA).
“Temos moitísima ilusión e paixón polo proxecto que levamos a cabo. Queremos un Narón dinámico, sostible, das persoas, democrático e orgulloso, porque somos a oitava cidade de Galicia e teñen que ternos en conta”.
A preguntas de los periodistas sobre un posible pacto tras los resultados del 28M, Ledo afirmó que fue un acierto no entrar en el ejecutivo hace cuatro años. “Vimos dunha oposición construtiva. Nós co diálogo podemos falar con calquera. O que nós queremos é que o noso proxecto se leve a cabo. O que estamos a ver nos últimos tempos vén a demostrar que o que hai é un goberno que nestes catros anos deixou todo a medio facer”, aseveró Ledo.