El servicio de Teleasistencia de la Diputación de A Coruña atiende, a día de hoy, a 3.846 personas mayores de la provincia, “ofrecendo tranquilidade para elas e para as súas familias”. Así lo explicó ayer el presidente del organismo provincial, Valentín González Formoso, durante una visita a la central desde donde se presta dicho acompañamiento, en la que estuvo acompañado por la diputada de Política Social, Mar García.
“A última vez que visitei este centro, durante a pandemia, atendíase a 2.600 persoas. Hoxe son máis de 3.800 os usuarios e usuarias activas, ampliamos a cobertura á cidade de Ferrol e estamos despregando un novo servizo de Teleasistencia Avanzada, que xa utilizan preto de 200 persoas e que vai ir substituíndo progresivamente o clásico colgante co botonciño vermello por un moderno reloxo que xa non está vinculado ao teléfono, o que permite maior autonomía e liberdade de movemento aos usuarios e novas funcionalidades como a xeolocalización, que son moi útiles en caso de caída ou accidente”, remarcó Formoso.
Esta Teleasistencia es gratuita para los usuarios y el perfil habitual es el de una mujer, mayor de 80 años y que vive sola, “aínda que unha pequena porcentaxe corresponde a persoas con algún tipo de diversidade funcional”. Cualquiera puede demandar este acompañamiento telemático por medio de los Servizos Sociais de cada municipio.
En el caso de los concellos de las comarcas, Narón (213), Ferrol (119) y Ortigueira (69) son los que más usuarios y usuarias congregan de este servicio, cuyas teleoperadoras realizan a diario, en la provincia de A Coruña, unas 510 llamadas de control. El pasado año la central registró un total de 186.281. Los interesados en conocer más acerca de la Teleasistencia provincial pueden llamar al teléfono 900 533 027.